About Love Entry

Hello There

hello ,i'm Mya . 16 years old :')
Twitter

Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome

Music
<

17/1/2013, Happy 3 years Anniversary.
Thursday | 1:39 AM | 0 comments

Assalamualaikum, Hi :-) so hari ni 17/1 . Yeah ... Anniversary aku dengan Arwah Naim .... 3 tahun dah . Kalau dia ada lagi mesti kitaorang tengah celebrate sekarang ni :') tapi dia dah takde . Takpelahh ... Dia dah aman sekarang :') Aaminn . Semoga dia aman dan di lindungi . Kalau dia ada , mesti aku tak macam ni . Mesti aku happy :') haha , rindunya . Rindu semuanya ................... :'( Sayang , saya rindukan awak :') rindu sangat ..... Sekarang , dah ada yang jaga saya . In shaa Allah dia akan jaga macam mana awak jaga saya dulu ;') saya sentiasa sayangkan awak walaupun dah ada yang jaga saya sekarang ni :') alhamdulillah , saya bahagia sekarang . Alhamdulillah saya dapat move on sekarang walaupun sikit :) terima kasih Muhamad Aliff Naim :') saya sentiasa rindu dan sayangkan awak . Al-Fatihah :')





Older Post | Newer Post