About Love Entry

Hello There

hello ,i'm Mya . 16 years old :')
Twitter

Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome

Music
<

I'm sorry sayang :'/
Thursday | 1:26 AM | 0 comments

Assalamualaikum , hi . Okay 19/12 hari tu dapat result pmr kan ? Okay , aku dapat cukup cukup makan , but alhamdulillah , lulus :') thanks Allah :') masa exam memang aku takdapat focus langsung sebab yeah , arwah naim . Hmm, aku masih sedih lagi time tu . Sebab tu aku takdapat nak focus untuk pmr hari tu . Okay wtv lah , benda dah lepas , dah berlaku pun . Maafkan saya sayang , saya takdapat nak tunaikan permintaan awak. Saya mintak maaf sangat sayang :'/ saya dah cuba yang terbaik . Tapii ... Minta maaf sebab saya takdapat nak tunaikan permintaan awak :'/ saya minta maaf sangat :(





Older Post | Newer Post